GRYM helg väntar.....

och jag skojar inte !
ni kommer nog förstå varför snart hihih.

FREDAG - drar jag & karro , med våra mamms upp till den stora staden STOCKHOLM , wiie.
När vi kommer fram , runt lunch skulle jag tro så ska vi gå på rikstan . Vilket ska bli intressant faktiskt.
Ja den kvällen kommer nog bestå av ett stort frågetecken ? haha

LÖRDAG - Shoppning hela dagen typ, äta god mat och på kvällen den efterlängtade showen med hendrik fexeus. ska bli så fucking awsome så ni fattar inte. :D

SÖNDAG - På FM vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Vid lunch ska vi iaf och provrida en häst till mig ! :D
Om det nu skulle vara så att Helus är med föl. Det ska bli riktigt roligt !

Hästen vi ska provrida är en korsningsponny , en väldig pigg sådan. Men ändu stabil " med alla fötterna på jorden " som vi har förstått . Jag är sååå nervös , det ska bli riktigt jäkla roligt !

EN TOPPEN HELG VÄNTAR !!!!!!!!



/ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback