godmörning people.

Igårkväll var min fina vänner här på tjejkväll, vi åt tacos och kollade på film med snacks till, och sen spelade vi buzz ( musik quiz ).
Det var riktigt mysigt. !
Fatima sov här inatt då det har kommit in ett riktigt oväder flera cm snö. ( väglaget = skit )
Hon har precis åkt hem och jag ska snart börja vandra till stallet.

Och igår ringde vi på en häst, D-ponny och inte minst en arab :D
Den är riktigt fin, men tyvär finns den i stockholm och om den finns kvar när vi åker  till stockholm i mitten av februari ska vi provrida den, so fucking awsome !

P.S ska se om jag kan tvinga med mig mamma upp till stallet så kan hon ta lite pics, solen skiner och det är snö !


Finaste igår när snöovädret satte igång ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback