here I'am

Idag har det varit en riktigt skön dag ;)
På bilden såg vi en film som hette " i rymden finns inga känslor " , en film som inte alls var av min typ.
Riktigt usel. Jag störde mig faktiskt mest på den.
Efter typ 3 lektioner hade vi nästan 2 h lunch , vilket spenderades i matsalen med massa snack haha .
Och givetvis kiosken.
När vi slutat stack jag direkt upp till stallet för att fixa allt , men Karros super duper snälla mormor & morfar hade fixat allt åt mig ! ( tror jag ) så jag kollade bara till dom små liven och gick sedan direkt till konfan.
Där vet ni nog redan svaret vad jag tycker hehe.
När jag kom hem åt jag och satte mig faktiskt och pluggade till proven inför nästa vecka.
Vi har två stora prov, ett i svenska och ett i historia. Jag kan ju inte påstå att historia är mitt bästa ämne precis med med massa pluggande kommer det säker att gå ;)
Inatt hade det även fryst på så det var svin halt ute, hoppas det spöregnar så att jag kan rida imorgon.
Annars blir jag besviken !!!!!!!!!



/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback