Presentation - Sanna

Jag är då Sanna , en happy liten unge på snart 15 år.
I min vardag finns ingen ro eller vila, de är full fart hela tiden, vilket jag älskar.
Jag har som alla andra ett antal intressen, jag älskar bokstavligen att laga mat, fast hästar slår det med hästlängder. Jag tycker även om att fotografer djur och människor ( allt som rör sig haha ) mitt mål är att försöka fixa ihop lite pengar efter GHS & shlm och köpa mig en systemkamera.
Just nu använer jag mig utav en kompaktkamera, som kan ta hyfsat bra bilder, men baaaaara på nära håll, tyvärr hehe :)
Jag började rida på ridskola vi 9 års ålder, alltså rätt sent. 
för ungefär ½ år sedan steg Héla ut ur transporten hos oss, ni kan nog gissa hur lycklig jag var ?
Vi lånar henne bara men hon måste tillbaka till sin ägare ( min kusin ) för att hon ska föla i slutet av juni, så vi har några månader kvar tillsammans, men vem vet hon kanske blir min någon dag ?
Vilket såklart skulle vara en stor fet dröm, min lilla höna ♥
Vi letar nu för fullt efter en ponny som vi kan låna, vi vill inte köpa då vi inte vet hur det blir när jag börjar på gymnasie sedan. ( livslång fodervärd skulle vara perfa )







/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback