plugg, stall & ännu mer plugg.

Läxorna tar aldrig slut. De blir bara mer & mer. Ska iaf bli riktigt skönt med lov och då ska jag ta mig fanken plugga en del. Så jag inte sitter på söndag innan vi börjar, för det vill jag inte ! ( som det säkert kommer bli ) .
Imorgon har vi kemiprov vilket jag känner mig förbredd på, vilket känns skönt. Det handlar om kemiska rektioner och balansering vilket kan vara lite krångligt. Men när Karro och jag satt och pluggade igår gick de i rena farten och jag lärde mig en hel del. När jag kom hem ifrån skolan idag slängde jag i mig lite mat och pluggade lite , sen upp till stallet. Jag städade faktiskt min hörna med alla saker. ( det var rörigt kan jag lova ) Så nu är alla vintertäcken nerlagda i en låda. Till helgen måste jag smörja min sadel och mitt träns, eller ja t.o.m städa hela stallet ;)
Nu tillbaka till plugget, så kanske vi hörs senare !
/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback