back on track !

Nu är jag tillbaka efter ett par dagars bloggpaus och har såklart massa att berätta ! Jag och Héla har klirrat världens sämsta ridpass och lite nya saker är inhandlade. I veckan gjorde som sagt jag och Héla universeums dåligaste ridpass. Jag hade varit nere hela dagen och blev såklart på toppen humör när jag kom upp till stallet. Men det blev ändå inte så bra... Héla gjorde inget frivilligt och var som en häst som vinglade fram på tre ben, ingen stabilitet alls. Så efter ett tags kämpade med att få henne på bra humör satte jag fram ett hinder, för det älskar båda två. Jag satte det direkt på 80. Hèla hade energi, hon klarade inte ens att stå stilla. Första hoppet blev helt konstigt, men över kom vi utan problem. Andra gången blev hon osäker men hoppade och rev med bakbenen, så jag föröskte en tredje gång att komma bra och vi lyckades utan problem. Där avslutade jag ridpasset och skrittade ut en runda i skogen. De andra dagarna har vi mest tagit det lugnt och tränat på form och styrka som satan. Hon har blivit så fin min lilla höna !
Det gröna täcket jag köpte, lämnade jag tillbaka och har nu köpt ett tunt regntäcke med hals ! (Y)

Kommentarer
Postat av: elinaa

hej sanna panna! vill du göra en design till mig ? ;d har ny blogg på blogg.se men fattar NAADAA!!! haha men hör av dig om du vill ? :) ♥♥ älskar din blogg btw!

2012-05-02 @ 12:13:19 / URL: http://iinaaw.devote.se/
Postat av: janna

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR din header så enkel men snygg :o

2012-05-04 @ 15:32:45 / URL: http://jannahakkarainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback