statistik

Ska jag vara ärlig så spelar statistiken inte dugg för mig. Jag vill inte ha den största bloggen, jag har blogg för att jag tycker att det är roligt att dela med mig utav vad jag gör på dagarna. Jag kollar nästan aldrig på statistiken, det är få gånger. Men jag tycker att det är desto roligare med lite kommentarer.
 
Men jag har absolut förståelde för dom som vill få en större blogg, de som vill att statistiken ska öka. Det har jag full förståelse för. Alla har ju sina olika drömmar ! SO DREAM ON FOLKS !!!!! 
 
PÖSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Janna

Till exempel jag ... :$ haha statistiken is mah lifee...

2012-08-01 @ 02:20:10 / URL: http://jannahakkarainen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback