jul, saknade jul.

Vart fasen tog tiden vägen ? det var ju nyss typ sommar & sol ? - sorgligt, men sant. Fast kan ju inte påstå att jag inte har något emot klappar. Undrar vad julen bjuder på detta året ? hehe.
 
Idag var jag en "snabbis" ( aka 1 1/2 h) hos frissan, färgade över utväxten. För på onsdag, då jäklar smäller det. Min sista bal på Örna. Kläderna är köpta, ni ska få bild, so stay cool haha ! 
 
I torsdags var det lucia, alla var så vackra.. Med tända ljus, vita långa klänningar & glitter. Kan ju säga, såhär någon dag senare att det känns i vaderna uscha fyaa & i skrattmusklerna ( nej då, fick inte alls skrattanfall, vad tror ni om mig ? - HAHA, men gamlingar är ju bara så söta & typ sådär 90 % av alla gamlingar sov. Då kan man ju inte låta bli att skratta )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback