Låt mig presentera....

........ min helg. hahaha, där trodde ni på en nice överraskning va ? Nej, så snäll ska jag inte vara, ingen jultomte än, några år kvar tills den tiden börjar hoppas jag.
Okej, låt mig nu presentera helgen då. Känner mig typ oseriös idag ? märks kanske ? Okej, men nu kör vi då.... Jag har spenderat min helg i staden. Jag har varit och ätit på resturang med papi och hans jobb. Jag har sovit hos Malin. Jag har fotat. Jag har varit på toa ( om någon ville veta, anteckna antecka anteckna, nu mina vänner. ) OCH JAG HAR TAGIT ÅRETS FÖRSTA DOPP - okej haha den sista juni, liiite väl sent kanske ? eller är de det ? Jag vet inte ? eller jo såklart det är sent, det är ju snart min födelsedag ! :D
Idag har jag åkt båt med dadi och Malin, fysatan vad gött ! Stekte i solen........
 
När jag kom hem red jag min lilla pönnyplutt ( kommer inlägg om hur det gick ).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback