Vart har jag tagit vägen ?

Jag försvinner....... dag ut och dag in. Varför ? - kan ju inte påstå att mitt intresse för bloggen har legat på topp, har inte ens tänkt på att jag har en blogg som ska uppdateras. Jag har helt enkelt bara släppt det helt och hållet. Jag har bara stekt och njutit ( om man nu säger så ? låter lite, ja asså. ni förstår ). 
 
Dagen har bjudit på shopping x 2.  När jag vaknade spöregnade det och åskade och vädret var inte på topp. gräset stog i vatten och jag kunde redan då räkna ut att det fanns inte en chans att det skulle gå och rida. Så snälla Hanneli fixade Helus åt mig, så drar jag hem imorogon ist. Så jag åkte in till stan och mötte upp Lollo & Malin och strosade runt lite, åkte hem, tog bussen till stan igen och träffade Fatimus & Karro bajsunge. Åt god mat på Blu Thai. Köpte lite saker, kommer upp sen !
 
Och igår gjorde jag även något som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra. Färga rosa dip dye. - resultatet blev ungefär som jag hade tänkt mig, väldigt nöjd iaf !
( Bilden gör färgen orättvis, det ser orange ut & färgen är inte alls så stark i verkligheten )
 

Kommentarer
Postat av: Janna

Wiiho!! Älskar ditt hår... Brao att du bloggar!!! :D <3

Svar: Taack Jannis :D <3
Sanna Andersson

2012-07-31 @ 23:48:16 / URL: http://jannahakkarainen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback