Mysigt kvällsrunda.

Igår blev dagen typ helt cp , men attans så mysig. Vi åt frukost vid 12.00, lunch vid 21.00 & kvällsmat 00.00. Japp normala tjejer var det ja. Efter vi hade ätit lunch, drog jag och Malin ut med hennes moppe, vi fotade och snackade lite typ. Vi åkte upp till pållarna vid 22 och nattade dom, Hélus låg ner och sov. 
När vi kom hem satt t vi vid datorn, käkade och typ slappade.
 
Idag sov vi fan till halv 12 ?! Hur det nu gick till, har jag ingen aning om. Men gött var det !
Sen åkte vi med moppen till klädhörnan och jag köpte ett par shorts.....
Vid typ 5 stack jag till stallet. Jag och Karro bara lullade runt inne i samhället med pållarna och vi var även hemma hos Karro hahaha. Hela var dunder pigg, måste ute och galoppa i skogen någon dag snart :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback