ett ord kan betyda mycket....

Oj vad jag lovar och lovar, har absolut inget att skylla på.
Idag har vi haft runt 29 grader varmt, helt otroligt. Det har varit riktigt skönt, när man går i shorts och linne med ett par foppa i stallet, då är det sommar.
Héla var glad att få komma in stallet där det var lite svalare, stackaren var svettig på bogen av värmen ( om hon nu skulle kunna få bli av med all sin vinterpäls, hon fäller som en galning lite såhär efter alla andra ). Till vintern ska hon få rakas mer en än gång, så hon inte har så tjock fram till värmen kommer. Idag blev det bara lite lugn longering då hon behövde röra på sig, tänkte att hon får ridas imorgon ist. Hon skötte sig riktigt bra och lyssnade jätte bra på min röst.
Jag pysslande runt lite i stallet och krattade även i vinterhagen för att sprida ut allt bajs & kollade när Karro longerade Hugo. Imorgon kommer jag antagligen att köpa min systemkamera, wie ! Då kommer jag antagligen få tummen ur r*ven att uppdatera här med nya pics.




Två fina hästahopplor med bästa Karro ♥

Kommentarer
Postat av: Mark Kunzman

You need to be a part of a contest for one of the most useful websites online.

I'm going to recommend this website!

2012-05-23 @ 07:08:51 / URL: http://lana-direkt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback