wiiee

Idag köpte jag min systemkamera :D
Det blev inte alls som tänkt, hade ställt in mig helt på en Nikon men kom hem med en Canon ? Dom tipsade om den i affären, så det fick bli den. Vill testa den, men batteriet vill aldrig bli klart :(

Idag har det varit lika varmt, hottie ! Stack till stallet direkt när jag slutat i vanliga kläder och bara smörjde in ponnyn min. Åkte sen till staden för att köpa kameran och sedan hem och tillbaka till stallet och pussa lite på min lilla höna och sa godnatt. Nu sitter jag och kollar på eurovision song contest, inget i min smak direkt. Älskar att sjunga och lyssna på musik med SUGER på att sjunga och all fakta som rör musik ska vi inte prata om. ( *host, host* typ outbildad här ). 
Imorgon ska Helus ridas som jag igentligen skulle gjort idag men åkte in till stan och köpte kameran ist. Om det är lika varmt som idag får hon ut på en lugn skogsrunda eller lite soft dressyr in tha paddock.

 

Kommentarer
Postat av: anonym

är de final idag? :OO

2012-05-22 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback