Gymnasiemässa

Dagen erbjöd på gymnasiemässa i Varberg ( om alla ville veta åkte vi faktiskt världens coolaste buss, dubbbeldäckare ). Det är inte så långt kvar till valet nu..... tiden går så sjukt fort.
Jag har funderat väldigt mycket på media, med har länge varit osäker om jag verkligen vill gå högskola. Pallar jag verkligen några år till i skolan sen ? Efter studenten vill man inte sätta sig vid skolbänken det första man gör.
 
Men dem linjerna som jag pendlar mellan nu är :
 
♥ Hotell & Resturang - JB gymnasiet
♥ Webbdesign & Media - Sture
♥ Samhälle, inrikning media - Sannarp
 
Någon som har lite tips och efarenhet ? 
 
 

Kommentarer
Postat av: muuuckklooo

aah fan, har erfarenhet här! ta teknik i gislaved, hoppsan hejsan,där går ju jag :o då träffas vi :D <3

2012-10-18 @ 21:07:46 / URL: http://nevehc.devote.se/
Postat av: Emilia

Om du fortfarande är osäker när du väl ska väja (nämre datumet) välj den som har högst intagningspoäng som1:a, börja gå där (om du kommer in på den) o se hur de känns, trivs du så kan du ju gå kvar, om inte kan du byta till nått annat du funderat på :)
för de är mycket lättare att hoppa från ex. B-matten till A-matten än tvärt om! Om du byter efter nån/några månader så kanske du måste plugga i kapp svårare matte än vad du läst innan om du väljer lägre poäng först, t.ex. Jb o sannarp som andra.
Men om du är hyfsat säker på vad du vill i slutänden så satsa! De går ALLTID o ändra sig! :) Puss o kram!<3

2012-10-19 @ 05:44:48 / URL: http://miliagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback