Dagens ridpass .

Idag blev det ett rätt chill ridpass. Jag arbetade henne mycket i traven idag, tempoväxlingar m.m. Det gick faktiskt väldigt bra. Jag arbetar just nu mycket med traven för att stärka upp hennes gångart. Och idag gick det riktigt bra med att hon ska förstå mig när hon ska trava eller när hon ska tölta. Jag tränade även på lite galoppfattningar, det gick även bra där och hon börjar få lättare för detta. ( Kan oftast göra det från stillastående nu ). Det gick helt OK idag, jag var nöjdare igår. Imorgon ska jag försöka mig ut i skogen på kondis träning.
Det som jag köte igår var ett limegrönt regntäcke, to die for ! Men när jag nu har suttit och funderat lite tror jag faktiskt att jag ska lämna tillbaka det och hittat ett regntäcke med hals ist. För hon har en extrem eksem på sommarhalvåret. Hon har såklart eksemtäcke, men de dagarn det blir lite kyligare med regn har vi alltid regntäcke på dom och då kliar hon av manen. Så jag tror faktiskt att jag ska leta upp ett med hals och lämna tillbaka det riktigt jäkla snygga täcket som jag är helt kär i, som jag tror att Hélus skulle passa helt ypperligt i. Men turen kan inte alltid vara på ens sida.
Så, har ni några tips på regntäcke med hals, ska vara ett hyffsta bra pris ? HJÄLP !



Kommentarer
Postat av: eliinaaaa

hellu, asså sanna älskar din blogg! så gullig du är!

kram elina ♥

2012-04-13 @ 19:19:10 / URL: http://iinaaws.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback