Mys with my friends.

Morgonen startade upp hos Malin & kl 11 gick vi till kyrkan. Vädret var helkonstigt och det snöade ?!? På julafton då är det ingen snö, men på påskafton är det ? ( eller det vet jag ju inte men haha )
Efter kyrkan stack vi iaf hem till mig och slappade, senare kom Ronja. Vi hade det soft i några timmar och sen stack Ronja och vi drog till stallet. Mockade och fixade och med hjälp av Elaine ändrade vi lite i Hélus foderstatus.
Vi mockade och gjorde allt i stallet och tog sedan in pållarna. Det var ingen vacker syn..... De var mer leriga än håriga. På morgonen idag hade även en i stallet satt på Hélus täcke på Hugo. Det täcket han hade fått på sig suger och har nu bestämt mig för att slänga det ! Han har varit ute i runt 8 h och han var helt pissblöt under täcket, han hade lika gärna kunnat gå utan, stackar lilla hugo pugo ♥
Så ska antagligen klicka hem ett från hööks ikv eller så åker mami inom på tisdag och köper ett åt mig. Det blir antagligen ett likadant som det röda hon har nu, som äger ! Mina pengar går upp i rök känner jag hahaha, men vad gör man inte för sin lilla hästahoppla ?
När vi kom hem följde jag Malin en bit hem och tog med mig vovven, så vi gick en runda. Nu sitter jag framför datan och segar och ska snart äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback