damn ,not good !

Gud vad jag hatar detta vädret !
För någon vecka sedan regnade det flera dagar i sträck så det blev huuuur blött som helst ute,
sen frös det på, så hagarna såg ut som ett h*lvete rent ut sagt, det var nästan helt omöjligt att gå i dom.
Två av hästarna i stallet fick varma bakhovar ( haltade inte ) och en av dom var Héla.
Så nu går dom i paddocken och idag var inte hovarna varma, superskönt !
Imorgon blir det att rida så att hon får springa av sig lite, hon är riktigt pigg. :D
Men just nu är vädret inte på topp, det småregnar men är svin kallt , jag snackar inte om -15 utan runt nollan.
Men det känns som flera minusgrader kan jag lova + att det är halt på vägarna.
Idag när jag cyklade hem från stallet småregnade det och var sviiiiin halt.
Jag kunde inte stanna cyklen i backen utan bara gled, det var riktigt obehagligt.

Hoppas på +20 imorgon och stålande sol. någon som åker med mig i mina drömmar ?



Grekland 2011 ♥

/Sanna


Kommentarer
Postat av: Tilda

Saknaaar grekland ♥

2012-01-17 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback