det där med färgning.....

hahaha, jag tror inte att någon här skulle viljat se mig igår. Malin färgade mitt hår med rödbrun Henna, som jag även gjorde dagen före skolavslutningen ( vilket jag blev nöjd med ). Men resultatet denna gången blev ILLRÖTT. 
 
Så i ett antal timmar gick jag runt med Arielrött hår, kände mig inte bekväm med det för 5 öre. Så färgade om det och fick ungefär som förra gången med Henna, lite röda toner. - ALDRIG mer rött. ALDRIG mer Henna. NEVER.
 
Malin fick färga sitt hår 3 gånger. Hon var blond ( kritvitt hår typ ) - Så första gången blev håret grönt, andra gången blev det grå,grönt och den sista brunt. HAHA snacka om att de som satt i kassan på Ica kände igen oss sen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback