I'm back .

Yepp för ett tag iaf, hur länge det håller vill jag inte lova ;)
Mitt liv ser ut precis som innan typ haha. Jag och Hélus mår bra och har faktiskt en bunt bilder att dela med mig utav. ( kommer i ett eget inlägg )
Har väldigt mycket i skolan nu, med läxor och prov så kanske är lite " off " ibland haha.
P.S kom just på att jag inte bloggat sen jag var i Stockholmia och provred pållen. Tänkte bara berätta att det inte blev något där. Det kändes inte mig. Jag vill ha en pigg och alärt häst , kan ju inte påstå att den var det haha ;)
Men jag får hoppas på det bästa att inte Héla är med föl och allt kan rulla på som vanligt, för det älskar jag ! Den där pållen gör mig på glatt humör . She is wonderful



Våren är så himla härlig, jag bara älskar den !

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback