miss it.

för en gång skull saknar jag att blogga ? gick in på bloggen och insåg hur mycket jag saknar att sitta och skriva här, hade t.o.m glömt av hur det kändes. Ja, alldeles för länge sen var det nu.
Det går mer framåt än bakåt med Hela just nu, men såklart har vi våra svackor och det är då vi utvecklas. Igår var vi på HYRF och red med Elina, Janna & Karro, det var riktigt roligt. Vi tränade för H och jag är mer än nöjd. H var rikitgt jäkla bra och förstod mig och Hélus bra. Vi tränade mycket med Hélus trav och galopp. Vi rejsade i full galopp inne i ridhuset för att få igång hennes bakbenen, hon tyckte det var så jäkla roligt. Mot slutet blev hon riktigt mjuk faktiskt. Vi tog även något litet skutt och lite cavaletti, det gjorde hon toppen. Hon var även riktigt känslig för skänklen och gjorde skänkelvikningar i varje hörna typ haha. Så ja, jag är nöjd efter igår. Idag har hon fått sträcka ut på benen ute i skogen, hon var lagom pigg och lika känslig idag för skänklen men lite tjaffsig i munnen.
älskar dig mest, mitt fina hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback